    From: "1634Racine" <m...@...cbqebml>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Byłam w Warszawie źle zaparkowałam
    Date: Tue, 12 Jul 2022 22:58:03 +0200

    Dawid Rutkowski w
    news:3fff8230-4cbe-48f0-872a-25851e7e0474n@googlegro
    ups.com
    > W tej sytuacji kluczowe jest "parkowali głównie mieszkańcy osiedla".
    > A w tej miejscowości w ogóle jest straż miejska? Skoro piszesz, że jest,
    > to pewnie jest - napisz, gdzie to, będzie wiadomo, gdzie nie warto
    > dzwonić ;> I rzeczywiście dyskusja by nic nie dała - jak nie słyszał
    > plotek, to i rozmówcy nie uwierzy, póki sam nie dostanie mandatu - a
    > jakby dostał to jeszcze by się na rozmówcy mścił.
    > A w tym gdańsku, to parkują głównie "turyści", co to chcą oszczędzić na
    > wynajmie miejsca postojowego - a na ulicy również strefa płatnego
> [...]

    b. skomplikowane txty piszesz, tak btw. Cos tam zrozumialem, wiec:
    nalezy wnioskowac do zarzadcy terenu (zgn?), by *skutecznie* teren
    zabezpieczyl przed parkowaniem w odl. mniejszej niz 7 m od budynkow
    mieszkalnych (o to chodzi?). Zarzadac np. oslupkowania.
    To pierwszy krok. Jesli nie bedzie powodzenia - nastepne sa oczywiste (
    kpa)