    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Burdel i niekompletne akta a apelacja
    Date: Fri, 22 Feb 2013 18:19:02 +0100

    Użytkownik "PM" <p...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:kg82vv$toc$1@node2.news.atman.pl...
    > Witam
    > Miałem sprawę w sądzie i zapadł wyrok taki jak był ustalony z
    > prokuraturą, plus pokrycie kosztów postępowania, które okazały się prawie
    > 8krotnie wyższe, niż w czasie jak była rozmowa w prokuraturze.
    >
    > Niestety nie miałem możliwości wglądu do akt w czasie trwania
    > postępowania, zajrzałem do nich dopiero po wydaniu wyroku bo
    > potrzebowałem z nich pewną informację.
    > Okazało się że w aktach sprawy są również dokumenty odnoszące się do
    > innych osób, akt oskarżenia niema pokrycia w aktach sądowych, przypisy
> [...]

    Jeśli jesteś winien, to nie ma sensu szukanie błędów z numerami kart. Jeśli
    jesteś niewinny, to nie wiem, czemu się przyznałeś. A co do kosztów
    procesu, to pytanie, czy w protokole przedstawienia zarzutów je wskazano z
    kwoty, czy tylko z nazwy. W tym drugim wypadku nie masz jak dowieść, jaka
    była treść ugody.