eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBuacha cha cha cha !!!! No to mamy potwierdzone niewolnictwo ! › Re: Buacha cha cha cha !!!! No to mamy potwierdzone niewolnictwo !
    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Buacha cha cha cha !!!! No to mamy potwierdzone niewolnictwo !
    Date: Mon, 2 Jan 2006 19:39:17 +0100

    news:dpbohs$mq$2@inews.gazeta.pl...

    > Chciałbyś się leczyć u lekarza, który udaje, że pracuje bo go do tego
    > zmuszają ?

    Zawsze udawali, a ludzie w poczekalni godzinami siedzieli i czekali z bólem
    i gorączką jak na skazanie. Lekarz przychodził 2 godziny spóźniony. Komuna
    bardzo ich rozbestwiła. Dopiero teraz czasem udaje się wyegzekwować od nich
    coś przed sądem za poczynione szkody. Zawód oczywiście trudny, ale jest to
    służba ludziom i każdy wiedział (powinien wiedzieć) na co się decydował.

    > Z tym się zgodzę. Studia nie powinny być bezpłatne, lecz kredytowane.

    Dla mnie mogą być bezpłatne, ponieważ w dzisiejszych czasach nie ma
    pewności, że będzie po nich praca, a nie każdy ma ochotę emigrować. Jeżeli
    natomiast osoby pełniące służbę publiczną uciekają z kraju, by pełnić ją
    gdzieś indziej to powinni pieniądze wydane na ich edukację zwrócić, by na
    ich miejsce można było wykształcić następcę. Oczywiście kredyt byłby
    bardziej wymierny, bo wiadomo byłoby kiedy został spłacony, ale i ten
    problem jest do rozwiązania.

    neelix