    From: g...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brednie - o prawie autorskim...
    Date: 31 Jan 2003 07:43:04 +0100

    > Moim zdaniem jest to jedynie słuszne i konstruktywne stanowisko. To nie
    > prawo autorskie siegneło bruku, tylko kradzieżom wytworów intelektu nie
    > potrafi się postawić tamy. Czy za każdym razem chcesz sprawdzać, czy być
    > może lekarz swego dyplomu nie kupił? Oprócz litery jest jeszcze duch i cel,
    > któremu stanowienie prawa i rozstrzygnięcia sadów mają słuzyć. Howhg!
    Masz racje ! Duży silny wydawca ma prawo zamieścić twoje zdjęcia w jednym
    wypadku zdjęcia grzybów w innym zdjęcia np mojego syna podpisując że zdjęcie
    pochodzi z archiwów (oczywiście jak się dostało do tego archiwum nikt nie wie)
    Zobacz moją stronę jeśli uwaważasz że zdjęcia na niej zamieszczone można brać
    jak swoje to znaczy że jest to zgodne z prawem...
    Pewnie zadowolony byłbyś gdybyś np zobaczył zdjęcie swojego syna w jakieś
    lokalnej gazecie - byłbyś z tego dumny ? Niem mam oczywiście praw do tego
    zdjęcia bo nie jest dziełem sztuki ?
    Poczytaj na stronie jak dzielni przepracowania wydawcy gazet robią co chcą...
    http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/o_grzybach_prasa
    _2002.html
    Pozdrawiam
    Zenit
    www.gzrybypodhala.prv.pl
    P.S.
    Jeśli masz swoją stronę www podaj adres prasie niech biąrą twoje zdjęcia jeśli
    nie uznają je za dzieła... i utwory...