  • Data: 2013-10-14 12:45:29
    Temat: Re: Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-14 12:30, kashmiri pisze:

    > Kobieta pieniędzy nie ma, zastawiła mieszkanie, są papiery, jest jej stan
    posiadania.
    > Bratu pieniądze wpłaciła - jest dowód wpłaty na konto, jest mail, w którym brat
    przyznaje się, że wziął i nie odda.
    > Istnieje coś takiego jak zeznanie pod przysięgą, nie?

    > Czy to są "twarde" dowody? Pewnie nie. Jak tę sprawę oceni sąd? Nie wiem i dlatego
    pytam się tutaj.

    To-żeś se dobre miejsce wybrał :)
    Nie chcę niesłusznie przekreślać pozostałych, ale jeśli odpisze Ci
    Liwiusz albo Danusia (uważaj na ew. podszywających się), to ich rady
    będą sensowne. Moje - niekoniecznie, łącznie z niniejszą :)

    Sorry - jeśli Twój pierwotny list nie jest ściemą i flejmem, to macie
    tęgi problem.
    Zeznanie pod przysięgą, to w amerykańskich filmach. U nas jest
    "pouczenie o odpowiedzialności za fałszywe zeznania", ale nie dotyczy
    oskarżonego (jemu wolno kłamać i nic mu za to nie grozi), a tylko świadków.

    Na moje oko na początek można użyć US jako psa. Potem, na żądanie ew.
    sądu US będzie musiał udostępnić co dłużnik zeznał w US, a tutaj też się
    odpowiada za nieprawdę.

    Przy tak grubej sprawie o tak trudno przewidywalnych dalszych kosztach
    kilkaset zł na prawnika na początku, to doprawdy małe piwo.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.