  • Data: 2013-10-14 13:02:28
    Temat: Re: Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?
    Od: kashmiri <k...@l...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 14 October 2013 11:51:24 UTC+1, Andrzej Lawa wrote:
    > W dniu 14.10.2013 12:32, kashmiri pisze:

    /ciach/

    > TG, bo podważa wiarygodność zeznań.

    Cała dokumentacja pożyczki jest do wglądu. Znajoma miała wtedy spore dochody (zdaje
    się, że ok. 7000/mies., ale nie chcę skłamać), legalne - bank widocznie uznał, że to
    plus zastaw mieszkania wystarczy.

    > A co mnie obchodzi, że nie potrafisz używać tego gówna?

    To nie moja wina, że Google Groups to gówno, a praktycznie nie ma innych czytników
    online.

    k.