  • Data: 2013-10-14 13:00:41
    Temat: Re: Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kashmiri" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Nagle brat napisał jej maila, że nie będzie więcej spłacał i zabiera
    >resztę pieniędzy, traktując to jako wyrównanie niesprawiedliwego jego
    >zdaniem podziału spadku po matce. Okazało się >też, że nie ma żadnych
    >problemów finansowych, ma kilka willi w Polsce i za granicą, drogie
    >samochody itd. Spłata nie stanowiłaby dla niego żadnego problemu.
    >Zagroził też, że jeśli będzie >się dopominała, zgłosi do prokuratury
    >"próbę wyłudzenia".
    >Znajoma została z czwórką małych dzieci bez mieszkania i środków do
> [...]

    Dzieci wyslac do dziadka na wychowanie, a samej wyjechac do Anglii
    albo lepiej dalej, tylko nikomu nie mowic.
    Wczesniej powiadomic urzad skarbowy.

    I jeszcze napisac list pozegnalny do prokuratury - jest szansa ze po
    skarbowce bank sie dobierze bratu do d*, skoro nabrala kredytow,
    przekazala bratu (jest przelew), i nie zamierza splacac, to brat
    wspoluczestniczyl w przestepstwie. Tylko cos mi sie widzi ze ktos
    musialby tego dopilnowac ...

    Sa i inne rady, ale to juz by bylo podzeganie :-)

    J.