    From: krzysiek82 <k...@0...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwalidów)
    Date: Tue, 14 Jul 2009 11:53:45 +0200

    spp pisze:
    > Co najwyżej kierownictwo supermarketu - jeżeli to ich dostawcy to
    > bardzo dużo mogą. Niestety, natura nie znosi próżni i miejsca te zostaną
    > zajęte później przez klientów z lepszymi autami. :)

    Roznosi mnie, że jeszcze nie doprowadzili do tego, żeby policja mogła
    karać takich debili. A poza tym za coś takiego na parkingu miejskim jest
    tylko 500zł gdyby tak przywalić 1500zł na pewno każdy burak by się
    zastanowił zanim stanie na miejscu do którego uprawniony nie jest.
    Widziałem kiedyś faceta który wysiadał ze swojego auta, było mu ciężko
    bo musiał zaparkować na wąskim miejscu, bo oczywiście jego uprawnione
    miejsce zajęło jakieś SUV.

    --
    krzysiek82