eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak odpowiedzi na reklamacje i inne dziwne sprawy.... › Re: Brak odpowiedzi na reklamacje i inne dziwne sprawy....
  • Date: Tue, 21 Mar 2006 00:58:34 +0100
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Brak odpowiedzi na reklamacje i inne dziwne sprawy....
    References: <dvncdk$7hf$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <dvncdk$7hf$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 0612-0, 2006-03-20), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 80.55.24.130
    Message-ID: <441f414d$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1142899021 80.55.24.130 (21 Mar 2006 00:57:01 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 45
    X-Authenticated-User: t...@t...home.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
    ome.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:375464 pl.misc.telefonia:204472
    [ ukryj nagłówki ]

    >>Galeon<< napisał(a):
    > Witam Serdecznie. Niedawno opisywalem szczatkowo, ze operator nie
    > odpowiedzial na moja reklamacje.
    > Teraz troche rozszerze opis bo sprawa jest conajmniej ciekawa.
    >
    > Sprawa sie zaczela na poczatku stycznia, wyslalem operatorowi mailowo
    > reklamacje. Odpowiedzi nie uzyskalem, ani na adres domowy ani skrzynki
    > wirtualnej. Hm... pomyslalem, ze moze i moja wina. Poszedlem do punktu
    > Orange bo to o nich chodzi i wyslalem ta sama reklamacje poprzez fax.
    > Dostalem potwierdzenie. Minelo 30 dni... odpowiedzi brak. Odczekalem dla
    > pewnosci jeszcze kilka dni (zeby nie przyszla z opoznieniem z
    > odpowiednia ustawowa data na znaczku) Dalej cisza... Udalem sie ponownie
    > do punktu Orange. Tlumacze przedstawicielowi ze nie przyszla odpowiedz i
    > niech zadzwoni do centrali ;) i sie dowie co i jak. On dzwoni a mu
    > kobieta w sluchawce mowi, ze oni reklamacji nie dostali. On jej mowi ze
    > wysylal bo nawet dal klientowi (czyli mi) potwierdzenie. Tutaj jak
    > rozumiem, mnie nie obchodza ich wewnetrzne problemy. Mam potwierdzenie,
    > ustawowy czas minal i co dalej?? Co teraz powinienem zrobic?
    > Przedstawiciel po rozlaczeniu sie z kobieta, wzial moja reklamacje i
    > wyslal ja raz jeszcze... ale mnie to nie cieszy... bo jesli teraz mi
    > odpowiedza ze reklaamacja nie zostala uwzgledniana?

    Zgodnie z § 4 rozporządzenia MI z dnia 1 października 2004 r.w sprawie
    trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna
    odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej, reklamacja została
    złożona prawidłowo. Krótko mówiąc, na podstawie art. 106 ust. 2 Prawa
    telekomunikacyjnego, racja jest po Twojej stronie. Możesz próbować im to
    wytłumaczyć, ale PISEMNIE, listem poleconym, dając np, 14 dni na
    ustosunkowanie się, albo podążyć drogą sądową lub mediacyjną albo
    poprzez sąd polubowny (jeżeli jesteś konsumentem).

    Trochę informacji jest tu
    http://www.uke.gov.pl/urtip/index.jsp?place=Menu02&n
    ews_cat_id=146&layout=1


    >
    > I ostatnia sprawa czy jesli operator mi wylaczyl telefon a teraz biegnie
    > 3 miesiac od kiedy nie mam dawnego numeru moge walczyc o jakies
    > odszkodowanie z tego tytulu?
    >
    > Dziekuje za wszelkie pomocne informacje.

    Tak, na takich samych zasadach, jak opisałem powyżej.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1