eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak mozliwosci kupienia biletu KM, co wtedy?? › Re: Brak mozliwosci kupienia biletu KM, co wtedy??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed01.chello.a
    t!newsfeed02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <437081d1$1@news.home.net.pl> <dkr3k2$mdq$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Brak mozliwosci kupienia biletu KM, co wtedy??
    Date: Tue, 8 Nov 2005 22:26:39 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Message-ID: <5beec$4371180f$3eb34ca4$3407@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 24
    NNTP-Posting-Host: 62.179.76.164 (62.179.76.164)
    NNTP-Posting-Date: Tue, 08 Nov 2005 22:26:39 +0100
    X-Trace: 5beec4371180f9b16e90103407
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:340771
    [ ukryj nagłówki ]

    > Wszystko zależy od tego, jak jest to ujęte w Regulaminie (ofercie). W KZK
    > GOP
    > np. jasno sprecyzowano, że sprzedaż biletów przez kierującego ma charakter
    > fakultatywny i może on je mieć ale może też nie mieć, więc obowiązkiem
    > pasażera jest posiadanie waznego biletu na przejazd niezależnie od
    > powyższego. Mimo to kontrolerzy są uczuleni, by w przypadku braku biletów
    > u
    > kierującego odczekać ten jeden przystanek i dopiero gdy pasażer nie
    > wysiądzie, wystawić opłatę dodatkową.

    Na ztm.news poinformowano mnie, ze w ZTM kierowca ma obowiazek posiadania
    biletow i w przypadku gdy ich nie ma (nie: odmowi sprzedazy ze wzgledu na
    >3min opoznienia na trasie) - groza mu powazne konsekwencje w przypadku
    zgloszenia faktu kontrolerowi. Takze w ZTM jest to najwyrazniej traktowane,
    jak normalny kanal sprzedazy. W tej sytuacji odpada sytuacja, w ktorej
    "kierowca nie ma biletu"... przynajmniej teoretycznie :-) W praktyce juz sie
    z tym spotkalem - pamietam dwa przypadki. Co w tej sytuacji zrobic w
    przypadku kontroli, Panie Aleksandrze?

    Pozdrawiam,

    Tiger


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1