    Date: Fri, 13 Sep 2013 10:11:41 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    <522b56e7$0$1227$65785112@news.neostrada.pl> <l0knaj$47i$1@news.mm.pl>
    <522df072$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <l0mfmm$14c$1@node2.news.atman.pl> <l0n2ge$k0e$1@node2.news.atman.pl>
    <l0pe6j$rr8$1@node2.news.atman.pl> <l0pfcl$p89$1@node1.news.atman.pl>
    <l0pke3$2m9$1@node2.news.atman.pl> <l0qnlt$hsa$1@mx1.internetia.pl>
    <l0rria$7gc$1@node2.news.atman.pl> <l0suer$m3h$1@mx1.internetia.pl>
    <5231fc7b$0$1466$65785112@news.neostrada.pl>
    <52320d69$0$1456$65785112@news.neostrada.pl>
    <5232bbe3$0$1463$65785112@news.neostrada.pl>
    <l0ufj7$rtf$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 13.09.2013 09:41, Artur Maśląg pisze:
    > Żeś sobie argumentację wymyślił :> Ty tablic nie musisz zmieniać,
    > wystarczy na pms poczytać :P

    A możesz rozwinąć tę myśl?

    > Tak bywa i nie ma w tym nic dziwnego.

    Bywa, ale po chuj wywalać kasę? Widzisz jakiś sensowny powód do zmian
    tablic?

    > To i tak się odbywa.

    No więc właśnie. I na tym powinna się zmiana zakończyć.

    > To sprzedaj mi ten NIP.

    A ty masz zmienny? Na moje oko numer jest stały dla każdego, a nie
    wyjątkowo dla mnie. Podobnie jak np. PESEL. A wydziały związane z autami
    mają świra :( Legitymację służbową też musiałbym przenieść do Zabrza,
    zapłacić za przeniesienie, zmienić pieczątki itp. Olałem, bo i tak
    wycofałem się z zawodu, ale po cholerę regionalizacja skutkująca
    regionalną numeracją w sytuacji, gdy uprawnienia i tak są
    ponadregionalne? Do statystyk itp. wystarczy numer w bazie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek