  • Data: 2013-09-06 19:47:06
    Temat: Re: Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z innej beczki.
    Paniusia w WK przy wystawianiu nowego DR się pomyliła i wpisała chyba datę
    swojego urodzenia niż następnych badań mojego pojazdu. Dobrze że się
    zorientowałem bo to tuż przed wyjazdem w długa trasę było i niechybnie
    miałbym przechlapane w razie kontroli. Udałem się do niej czym prędzej
    pokazuję i wyjaśniam i proszę o poprawkę a ona mi chlast pieczątka, krzyż
    wielki i anulowała ten wpis i zmarnowana jedna rubryka. Poprawną datę w
    następnym polu wpisała. Ja do niej mówię "skróciła mi pani żywotność DR o
    jeden rok wobec czego żądam zwrotu części proporcjonalnej zapłaconych za DR
    pieniędzy". Wzruszyła ramionami wyzywająco że ją to wali. Jako że spieszyłem
    się do wyjazdu machnąłem ręką ale tak się zastanawiam czy nie ruszyć teraz
    po powrocie tematu. Dla zasady, bo urzędnik jak się pomyli to musi wiedzieć
    że jest za swoją pracę odpowiedzialny.