eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak działalności IT a zarobek na reklamach (administracja itp. też) na swoich stronach www - co i jak? › Re: Brak działalności IT a zarobek na reklamach (administracja itp. też) na swoich stronach www - co i jak?
    From: "Andrzej" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brak działalności IT a zarobek na reklamach (administracja itp. też)
    na swoich stronach www - co i jak?
    Date: Mon, 8 Oct 2012 23:28:17 +0200

    Witaj!

    Właśnie o taką odpowiedź mi chodziło. A orientujesz się w tym, jak taka
    umowa może wyglądać? Jak ją sformułować? Mam wzory umów zlecenia, ale np
    jest jeden punkt co mi nie pasuje/zastanawia. Np. podaję dwie osoby
    (zleceniodawcę - stowarzyszenie i zleceniobiorcę - siebie). Czy zamiast
    miejsca na dane pierwszej osoby mogę wpisać dane tego stowarzyszenia? Wolę
    spytać niż zrobić gafę, bo tam jest napisane np. numer i seria dowodu
    osobistego, zamieszkały przy ulicy itp. Czy wpisać dane prezeski tego
    stowarzyszenia w te miejsce? Jest też zdanie dotyczące zapłaty:
    wynagrodzenie zostanie wypłacone w wysokości ................ zł na
    podstawie rachunku. Rachunku chyba nie mogę wystawiać, więc kolejne pytanie:
    czy mogę zmienić wpis na np. taki: wynagrodzenie zostanie wypłacone w
    wysokości ................ zł na podstawie niniejszej umowy. Myślę powoli na
    opieką informatyczną firm. Ta sama zasada: umowa zlecenie, bo jak wcześniej
    napisałeś utrzymanie/konserwacja to tak to rozumiem (bo oryginalne druki
    umów mam, ale to w przypadku działalności). No i moje ostatnie pytanie:
    Umowę spisywać na miesiąc czasu? Bo jak napisze na rok czasu to wyjdzie, że
    za rok pracy dostanę tylko 50 zł. ;) Szczerze mówiąc, to wolę spisywać co
    miesiąc w danej sytuacji (brak DG a i lubię papierki). :)

    Przepraszam jeśli trochę chaotycznie i "upierdliwie" piszę, ale jest zielony
    w tych sprawach dotyczących umów.

    Pozdrawiam i wielkie dzięki za pomoc.

    Andrzej.