    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 18 May 2013 11:45:39 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Błyskanie światłem drogowym
    <kn02aj$q2o$2@node2.news.atman.pl> <kn23i9$laa$1@pippin.nask.net.pl>
    <kn25vo$ct1$1@node1.news.atman.pl>

    On Thu, 16 May 2013, Andrzej Lawa wrote:

> [...]

    Mnie też zaintrygowało dlaczego tylko "samochodem" ;>

    > Ależ tak. Patrzy - "kanion" szeroki na metr. Droga wolna. Obowiązek
    > spełniony.

    Nieprawda.
    Jeszcze nieco bonusów - a to czy któryś migacza nie włączył, a to
    czy nie widać że skręca (znaczy "jedzie po skosie", a nie "znienacka
    zmienia kierunek o 30 stopni").
    "Grupowicz napisał co napisał".
    Kanion szeroki na metr nie jest *wystarczającym* kryterium "wolnej
    drogi", pisze Ci to rowerzysta z ulubionym ćwierć kilometra między
    pasami :P

    > Nie. Wręcz przeciwnie - zmniejsza korek nie stojąc jak głupi w "ogonku".

    Skądinąd zgoda.

    pzdr, Gotfryd