    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokowych ormowcow
    Date: Fri, 20 Feb 2009 06:41:08 -0800 (PST)

    On 20 Lut, 15:23, KRZYZAK <k...@g...com> wrote:

    > Ja tez troche rozumiem, o ile powody sa takie jak piszesz. Ja tam
    > przyjezdzam o 8 rano, zeby wypuscic dzieciaka do przedszkola, wtedy
    > 2/3 parkingu jest pusta. A miejsca nie sa przypisane do konkretnych
    > samochodow.

    no to w takim wypadku to byla tylko najzwyklejsza zlosliwosc z jego
    strony ... coz mozna poradzic... :(

    > Wyobrazasz sobie co by bylo, gdyby na duzym osiedlu mieszkaniowym, na
    > kazdym parkingu porobic takie zastrzezenia?
    > Moze by sie przydalo - wtedy ww jegomosc wybierajac sie do kumpla na
    > drugim koncu osiedla swoje auto moglby zaparkowac tylko na swoim
    > parkingu.

    wlasciwie wszystko zmierza do takich rozwiazan... na nowych osiedlach
    miejsca parkingowe sa zazwyczaj numerowane i sprzedawane, osiedla
    ogradzane , automatyczne bramy/szlabany...

    PS.
    u mnie na osiedlu z czasow Gierka ;) tez pewnie tak sie skonczy...
    czesc parkingu zostala podzielona na miejsca zamykane lancuszkiem ;) i
    przypisane konkretnym osobom , sasiad "wymusil" na spoldzielni
    postawienie znaku "parking" dla inwalidow i wymalowanie koperty
    obok ;) - niby ma uprawnienia inwalidzkie (i nawet mu sie naleza),
    ale z drugiej strony potrafi objechac komunikacja miejska (ktora ma
    gratis) kilka supermarketow po towary z gazetek i wtedy nie jest mu
    ciezko przejsc 2x caly parking pod supermarketem + nasz pod blokiem :)

    WS