    From: Abece <a...@a...nospam.w.pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokowych ormowcow
    Date: Fri, 20 Feb 2009 12:49:36 +0000 (UTC)

    Seoman wrote:

    > Boże, co za kretyn. Jacek chciał wezwać policję do gościa, który
    > samochodem zablokował mu wyjazd. W związku z czym, według Ciebie, miał
    > zrobić to samo, czyli zablokować tamtemu wyjazd. Bo to by było
    > zupeeełnie co innego, tak?

    Tak, byłoby to samo, ale jednocześnie umozliwiłoby to ukaranie kogoś kto
    CELOWO UTRUDNIA INNYM ŻYCIE i postępuje niezgodnie z PoRD - o ile takowe
    są uznawane na danym odcinku drogi.
    A nawet jesli nie są - to niech młotek poczuje jak to jest ostać
    zablokownaym!!!
    Gdyby ludzie MYŚLELI a nie zachowywali się tak jak wy ("tak ładnie mi
    przyp... w morde, że nadstawię się drugi raz") to by ten świat wyglądał
    zupełnie inaczej - wszelkie prawa i konstytucje byłyby zbędne - bo każdy
    wiedziałby, że jak nastanie drugiemu na odcisk to dostanie wp...

    Proste?