eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    <ltXiK.121165$F4h.7834@fx07.ams1>
    <628c5ed9$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <TBejK.323407$4Og.235854@fx08.ams1>
    <628db843$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    <0gjjK.437479$3b1.332218@fx14.ams1>
    <628e6054$0$468$65785112@news.neostrada.pl>
    <K7AjK.1154722$sb1.35044@fx11.ams1>
    <628efe0d$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <W3VjK.1154725$sb1.314620@fx11.ams1>
    <629060cf$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <c3fkK.437989$3b1.32081@fx14.ams1>
    <6291c58f$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <MjAkK.451204$3b1.130884@fx14.ams1>
    <62931753$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 30 May 2022 00:29:55 GMT

    On 2022-05-29, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jakie incydentalne przekłamania? Przecież oni systemowo uważają każdego
    > kurda czy palestyńczyka, który ma "kontakt" z ich armią cy "policją" za
    > terrorystę. Przecież te państwa mają dokładnie taki sam stosunek do
    > kurdów czy palestynczyków jak rosja do ukrainy.

    No to ja bym ich zamknął.

    > Niestety nie. Inni poniżej niego wcale nie są lepsi. Będzie pożar w
    > burdelu ale niesty ktoś raczej się wyłoni na spadkobiercę. I będzie to
    > pewnie największy skurwiel z tych co zostali.

    Oni nie są lepsi, ale to się wszystko na tym jednym trzyma. Widzisz
    kogokolwiek z szansą do pretendowania do takiej roli po upadku
    rzeczonego osobnika? Oni wszyscy to jak taka sfora starająca odgryść coś
    dla siebie, ale nie widze nikogo, kto by tę sforę mógł jednoczyć,
    trzymając za mordy rzecz jasna.

    --
    Marcin