eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-19 15:56:13
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.05.2022 o 13:58, Kviat pisze:

    > No i sam widzisz. Znowu wylazło, że nie masz pojęcia o czym piszesz.
    > Oczywiście, że nie chodziło strzelanie z lufy czołgu, tylko
    > strzelanie do ludzi przez czołgistę siedzącego na/w czołgu. A skoro
    > nie zajarzyłeś, to tylko świadczy o tym z jakich źródeł czerpiesz
    > informacje, skoro o tym nie słyszałeś/nie czytałeś.

    Ty sądzisz, że rowerzysta, o którym Ty gdzieś przeczytałeś jest jedynym
    rowerzystą, który tam poległ?

    > Ja pierdolę... Zadaj lepiej sobie pytanie, co ruski czołg robi w
    > środku Ukraińskiego miasta. Mądry człowiek domyśli się, że to nie
    > rowerzysta pojechał rowerem na linię frontu.

    Nie wiem, na ile Ci ten szczegół umknął, ale tam trwa wojna. Na wojnie
    ludzie do siebie strzelają.

    > W słowniku kulturalnych ludzi brakuje słów, którymi można by nazwać
    > to co piszesz.

    To nie szukaj w słowniku :-)

    > A po chuj ma odróżniać? Niech spierdala, nikt go tam nie zapraszał.

    Mamy nowy sposób prowadzenia wojny. Nakazanie spierdalania :-) To ma moc
    jakiejś decyzji administracyjnej, czy wyroku sądowego? I jak załoga
    czołg u się nei zastosuje, to jakiegoś komornika wysyłamy? Może to był
    komornik - cyklista?

    --
    Robert Tomasik