eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Date: Wed, 18 May 2022 18:10:39 +0200
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <t5h3h6$163a$1@gioia.aioe.org> <t5i67g$1pmq$1@gioia.aioe.org>
    <t5i922$mbo$1@gioia.aioe.org> <t5ia28$12do$1@gioia.aioe.org>
    <t5ibq0$1o1o$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net> <t5j65t$2al$1@gioia.aioe.org>
    <627d1f33$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <627d2311$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <l%gfK.1032296$sb1.582273@fx11.ams1>
    <627df541$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <t5l74t$1oav$1@gioia.aioe.org>
    <627e7dad$0$453$65785112@news.neostrada.pl>
    <t5m0rc$1nkk$1@gioia.aioe.org>
    <627f6cd1$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    <t5o8gl$1j5s$1@gioia.aioe.org>
    <627fb503$0$453$65785112@news.neostrada.pl>
    <MQYfK.97872$ep1.7186@fx03.ams1>
    <62808fbd$0$455$65785112@news.neostrada.pl>
    <t0ggK.452633$2OB.76005@fx09.ams1>
    <6281e64b$0$465$65785112@news.neostrada.pl>
    <2jCgK.105658$F4h.63225@fx07.ams1>
    <628403cd$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <gNXgK.784015$Lc1.185197@fx12.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > To teraz wyobrażmy sobie, że nagle znika tvpis. Nie będzie żadnego
    > efektu za miesiąc, rok, dwa? To po co się ta opozycja tak rzuca?

    W niemczech albo UK? Żadnego.

    > No dobrze, to dlaczego jest taki larum przy indoktrynacji ISIS, w tym w
    > krajach EU?

    Bo sobie "ciemnych" nabrali i jednak trochę zasięgu mają?

    > To jest przecież ideologia jeszcze bardziej skrajna a
    > znajduje wciąż nowych zwolenników. Kwestia podatnych środowisk.

    No właśnie - diaspora rosyjska w UE jest chyba niewielka, a większość
    tych co z matuszki wyjechała raczej już do wielikiej rassiji wracać nie
    chce - ani fizycznie ani mentalnie.

    > Też bym wolał ale też mam wątpliwości czy przy wręcz powszechnym
    > konsensusie, powinno się aż tak bardzo przywiązywać do praw putinowskiej
    > tuby.

    Putinowska tuby mi nie szkoda ani trochę. Szkoda mi precedensu - dziś
    RT, jutro julki - aborcyjne, faszystowskie i atakujące fundamenty
    państwa - zablokować! Wolałbym tak dla zachowania minimum przyzwoitości
    żeby coś takiego klepał sąd - skoro da się z aresztem tymczasowym, to i
    z tym by się dało - prawda?

    > Oni nie przywiązują, nie? Przy Julkach i innych nie będzie takiego
    > konsensusu.

    A co władzę konsensus obchodzi? Konsensu był żeby się jebali i co?;)

    > Też jestem ciekaw jak to finalnie uzasadnią.

    Po prostu jako sankcje?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!