    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Date: Thu, 18 Feb 2010 11:25:21 -0000

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:hlj1vd$3dq$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4b7d0831$1@news.home.net.pl...

    > zasadnicze

    > ale to nie bylo bistro bp tylko mcdonalds, gdzies dalej, wiec zaden w tym
    > interes stacji

    A co ma do parkingu przy stacji interes stacji?
    Parking na stacji benzynowej nie jest wylacznie dla klientow stacji a dla
    kierowcow.
    Ja wiem, ze w Polsce jest inaczej i za parkowanie na stacji trzeba zaplacic
    300zl...
    Ale to Polska tylko na szczescie.
    W UK, na stacji benzynowej mozesz parkowac 2 godziny i nikt nie wnika co w
    tym czasie robisz.
    Gdzie jestes...

    > a co ciebie obchodzi blokada na cudzym kole?

    Bo to buractwo i prymitywizm. Zwlaszcza mowa, ze parking jest dla klientow
    stacji a mimo to klienci sa kasowani... to podwojna paranoja.

    > a przedewszystkim kamery monitoringu

    > nie, to jedyne rozsadne wyjscie, jak sobie wyobrazasz sciagniecie oplat,
    > jesli ktos bedzie mogl sobie odjechac samochodem bez problemu?
    > sila go zatrzymasz? ;)

    Zwinac interes skoro sie nie potrafi go normalnie prowadzic, nie kazdy musi
    byc biznesmenem... debilem jak widac po tej stacji - tak.
    Na calym zachodzie na stacji mozesz parkowac 2 godziny bez zadnego
    problemu... jedynie Polska to jakis dziki kraj... gdzie parking przy stacji
    to pulapka na jelenia za 300zl...