    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Błędna faktura pro-forma
    Date: Wed, 16 Feb 2011 12:04:39 -0600

    On 2/16/2011 11:59 AM, w...@g...com wrote:
    > Witam,
    > dokonałem zakupu w sklepie internetowym, a po zlozeniu zamowienia
    > otrzymalem fakture pro-forma z blednie wpisana jedna pozycja (inny rozmiar
    > niż zamawiany) czego nie zauważyłem. Po opłaceniu zamówienia zgodnie z
    > kwotą koszyka (i tym samym proformy) otrzymałem towar którego nie
    > zamawiałem. Czy w świetle prawa wiążace zamówienie to te które "wyklikałem"
    > i do dzis widnieje w systemie sklepu internetowego czy może faktura
    > pro-forma po wystawieniu której dokonałem wpłaty?

    zamówiłeś to co zamówiłeś.
    pytanie gdzie powstał błąd. czy ty coś kliknąłeś nie tak, czy oni
    fakturę źle wystawili.

    Jeśli wciąż potrafisz udowodnić, że zamówiłeś coś innego niż jest na
    fakturze i faktycznie dostałeś to racja jest po twojej stronie.

    Jesli nie potrafisz udowodnić, że jednak nie to zamawiałeś co dostałeś,
    to racja ciągle jest po twojej stonie, tylko udowodnic jej nie potrafisz.