    From: "Piotr Bodek" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Biuro Nieruchomosci.
    Date: Thu, 19 Dec 2002 02:46:24 +0100

    Sam prowadze agencje nieruchomosci, wiec moze ja odpowiem. Pierwsza
    zasadnicza kwestia to pytanie, czy jest w umowie cos o wylacznosci. Jezeli
    jest, wtedy rzeczywiscie jest problem i umowe trzeba rozwiazac , zeby ruszyc
    dalej kwestie opisywanego mieszkania. Jezeli czegos takiego nie ma i jest to
    (jak ja to nazywam) standardowa umowa posrednictwa, to ma ona zastosowanie
    TYLKO I WYLACZNIE, gdy agencja przyjdzie ze swoim klientem i dojdzie do
    transakcji. Z mojej strony moge polecic podpisanie umow z kilkoma
    agencjami - wtedy prawdopodobienstwo szybkiej sprzedazy/wynajmu bedzie
    wieksze, szczegolnie, ze za samo podpisanie umowy nikt nie zada pieniedzy.
    Jezeli opisywana agencja nie robi nic w tym kierunku, zeby sprzedac, to ich
    problem - to oni nie zarobia. Od siebie dodam jeszcze (w obronie tamtej
    agencji), ze grudzien zawsze jest kiepski finansowo - zainteresowanie
    zwieksza sie znacznie po nowym roku.

    W razie jakichkolwiek pytan, prosze smialo pisac na adres z sygnaturki.

    --
    Piotr Bodek

    Biuro Obrotu Nieruchomościami
    "Kożuchowska i Bodek"