  • Data: 2007-04-16 20:54:31
    Temat: Re: Bioenergoterapia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:53ef.00000134.4623dc44@newsgate.onet.pl...

    > Sądu najwyższegosą.
    > Są uszczegółowieniem ustawy, a więc są wykładnią prawa,
    > i mają moc obowiązującą- to , sama nazwa, (że są obowiązujące lub nie)
    > - dowodzi , że stanowią prawo.

    Zanim wdam się w spór z Tobą oczekiwał bym podstawy prawnej Twojego
    stwierdzenia. Po dyskusji na temat wyższości pionowych nad poziomymi znakami
    drogowymi przeprowadzonej w innym wątku chwilowo mam dość dowodzenia, że białe
    jest białe, bo jest białe. Znajdź przepis, który mówi, że Wyrok Sądu Najwyższego
    jest wiążącym wszystkich prawem.