  • Data: 2003-10-07 20:24:52
    Temat: Re: Bilety tramwajowe
    Od: "pietia" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Miesięcznie ujawniam przeciętnie ok 200 gapowiczów - to dość dobry
    > wynik, nie musze zatem na siłę szukać "wyniku" :-)

    Czytam wątek od paru dni i doszło już do zapętlenia. Zaciekawiło mnie
    natomiast bardzo pozytywnie że kontroler jest normalnym, inteligentnym
    facetem, a nie obdartusem czy karkiem :) (chociaż uważam że Twoje spojrzenie
    na sprawę jest nacechowane osobistym zaangażowniem, przez co nie słuchasz
    przeciwnych argumentów choć są zasadne)

    BTW: najlepszą metodą na jazdę na ulgowym bilecie bez uprawnień jest imienny
    miesięczny. Znajomy 3 rok jeździ na ulgowym choć nie ma prawa - kontrole z
    konieczności są ekspresowe, więc jeśli ktoś widzi imienny bilet ulgowy ze
    zdjęciem, to nie traci czasu na sprawdzanie legitymacji bo nie przypuszcza
    że posiadacz jest gapowiczem ;)