  • Data: 2004-02-04 22:38:37
    Temat: Re: Bilet miesięczny bez wpisanego numerka - ważny?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co Ci daje takie prawo?

    Co mi daje jakie prawo bo już się pogubiłem?

    > I możesz przybliżyć swoje rozumowanie, które doprowadziło do wniosku, że
    > bilet niepodpisany nie należy do jego posiadacza?

    Bilet na okaziciela należy do dowolnej osoby która go okazuje. W odróżnieniu
    od niego, bilet imienny należy do osoby wymienionej na tym bilecie. Jeśli
    nie jest wymieniona żadna osoba nie sposób ustalić prawowitego posiadacza
    biletu, a można wręcz domniemywac ze bilet jest np. kradziony.

    pdr
    Olo