  • Data: 2004-02-05 14:55:28
    Temat: Re: Bilet miesięczny bez wpisanego numerka - ważny?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> niebacznie popelnil
    news:bvtamm$g0e$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Pff i juz widze jak by mi wlepił mandat.
    A co u Was za śmiecenie madatów nie dają?
    Nie masz przecież na myśli przypadku gdy w rewanżu za to, że nie
    dopełniając obowiązków
    nie wytawiłeś odpowiednich kwitków na jego syna/matkę/kumpla/szwagra?

    > W jaki sposób wyobrażasz sobie brak na moim identyfikatorze?
    Najpierw to wyobrażam sobie sam identyfikator, lekko zamglony, staje
    sie wyrazny, potem wyobrazam sobie jego treść z wszystkimi
    rubryczkami wypełnionymi, stempelkami, zdjęciem itd.
    Potem wyobrażam sobie jak jeden z tych niezbędnych do uznania
    identyfikatora za prawidłowy powoli znika.
    Tak sobie to wyobrażam, a Ty? Zapewne inaczej...
    A dlaczego pytasz?
    Czy to istotne przed odpowiedzia czy kontrolowany
    moze Ci coś tam dobazgrać?

    --
    pozdro
    poreba