  • Data: 2004-02-05 03:23:35
    Temat: Re: Bilet miesięczny bez wpisanego numerka - ważny?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> niebacznie popelnil
    news:bvpah1$mhv$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > czy kontroler moze wyrzucic zuzyty
    > bilet jednorazowy przez okno (wlasnie w odniesieniu do
    > wzmiankowanego artykulu). Moim zdaniem moze, gdyz nie
    > przedstawia on sobą zadnej wartosci.
    Papierki po cukierkach też większej wartości nie mają,
    Ty je też za okno?
    Panie Straaażniku! Ten Pan kontroler śmieci!!!

    > A ja nadal nie dostrzegam przepisu, który by mi tego zabraniał.
    > Co nie jest zakazane jest dozwolone.
    Rozumiem, że dopuszczasz iż w przypadku braków na swojej
    legitymacji/identyfikatorze jakiś gapowicz Ci je uzupełni
    "wartościując" ten dokument?

    > Problem w tym, ze nie sposob okreslic wlasciciela biletu ktory
    > nie jest wypełniony.
    Jak nie, jak tak? Pusta kartaka papieru też może mieć właściciela,
    fakt że jest pusta nie upoważnia Cie do mazania po niej.

    > A co jesli pochodzi z kradziezy?
    A co jeżeli _prawidłowo_ wypełniomy bilet pochodz z...?

    --
    pozdro
    poreba