    From: "kovalek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bilet miesięczny bez wpisanego numerka - ważny?
    Date: Wed, 4 Feb 2004 03:32:52 +0100
    <bvo1tu$jc8$1@nemesis.news.tpi.pl> <4...@n...vogel.pl>
    <bvom0h$99c$1@inews.gazeta.pl> <bvoo5o$f6r$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bvor7r$4lb$1@news.onet.pl> <bvorv6$8lb$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bvosc6$is8$1@news.onet.pl> <bvot27$1m0$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bvotad$i1p$1@news.onet.pl> <bvoub2$fb3$1@topaz.icpnet.pl>
    <bvov7h$s70$1@nemesis.news.tpi.pl> <bvp0bn$hla$1@topaz.icpnet.pl>
    <bvp2n6$jvv$1@news.onet.pl> <bvp3o7$fbf$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bvp4i5$d3s$1@inews.gazeta.pl> <bvp59j$n7f$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bvp659$jo0$1@inews.gazeta.pl> <bvp6qc$418$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@n...mm.pl> <bvp941$esp$1@atlantis.news.tpi.pl>

    news:bvp941$esp$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > 1) Bilet jest Twoją własnością w momencie wpisania na nim tego co ma być
    > wpisane - bez tego jest czyjąkolwiek własnością, a mając na uwadze
    charakter
    > biletu jest to po prostu nic niewart świstek papieru

    Chwila, chwila. Kupując bilet, staję się on moją własnością (moge przecież
    otrzymać na niego dowód zakupu). Więc płacąc XX zł. za bilet staje się jego
    właścicielem. Jak mi się podoba, to moge sobie na nim nawet szlaczki
    namalować. I jeżeli ty coś na nim wpiszesz, to znaczy, że jakoś zniszczyłeś
    moją własność. Dla mnie on może mieć większą wartość (kolekcjonerstwo) - ale
    to tylko sytuacja teoretyczna. Pojęcie wartości jest względne. Dla mnie
    osobiście jest to kawałek papieru, ale dla kogoś może być wart o wiele
    więcej.

    A skoro bilet nie ma wpisanego numeru, to znaczy że jest on nieważny.
    Wypisujesz opłate dodatkową za jazdę bez ważnego biletu i po sprawie.. Jak
    będe chciał, to sam wpisze sobie numer.

    Leszek Kowalski