    From: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bilet miesięczny bez wpisanego numerka - ważny?
    Date: Tue, 3 Feb 2004 18:32:06 +0100

    > Jasne. I to jest dowód na to, że na jego bilecie pół miasta jeździło.

    Pół miasta może nie, ale najblizsza rodzina na pewno. Raz jeszcze przypomnę,
    że bilet imienny ma to do siebie że może słuzyc wyłącznie jednej osobie.
    Dlatego jest znacznie tanszy od biletu na okaziciela, na którym w pełni
    legalnie moze jezdzic cała rodzinka (byle nie jednoczesnie).

    > końcu nie ma ważniejszej sprawy niż wpisanie numerka do biletu.

    Ależ jest - samo jego posiadanie.

    > Poza tym jaka to frajda udowodnić komuś swoją władzę. "Jak się nie
    pamięta, to się
    > płaci...."

    Hehe dla mnie największą frajdą jest złapanie kombinatora, wlepienie mu
    mandatu i patrzenie jak się koleś wścieka że mu nie wyszło :-)

    > Nie wiem czy zauważyłeś zresztą, ale jest początek miesiąca.

    A parę dni temu był koniec, i co z tego?

    > A pytałem głównie o podstawy prawne na jakich opiera się twierdzenie, iz
    > bilet bez wpisanego numeru jest nieważny.

    Yesooo takie są podstawy prawne, ze dany przewoźnik upoważnia Cię do
    miesięcznego korzystania ze srodkow transportu za taką i taką cenę ale
    musisz spełnic pewne warunki. Takim warunkiem jest m.in. wypełnienie biletu.
    A jaka jest podstawa prawna tego, ze bilet jednorazowy musi być skasowany?
    Nie wykręcaj się sianem, tylko jak juz Ci się nie udało przykombinować płac
    karę....

    pdr
    Olo