  • 1. Data: 2003-02-01 20:31:23
    Temat: Big problem z ryczałtem samochodowym
    Od: "krzysztof Stokwisz" <k...@w...pl>

    Witam !

    Za waszym posrednictwem, chciałbym zadać pytanie i może uzyskam
    odpowiedz....
    Jestem pracownikiem zatrudnionym na pełnym etacie. Dotychczas korzystałem z
    przyznanego mi przez pracodawcę limitu kilometrów , jednak do czasu gdy
    zmieniłem auto na nowe, które jest moim autem ale wciągniętym do ewidencji
    środków trwałych firmy której jestem włascicielem.....Pracodawca odrzucił
    moje podanie o podpisanie z nim umowy na używanie do jazd lokalnych
    samochodu użyczonego na podstawie umowy od rodziców....twierdząc iż przepisy
    mówia o tym iż pracownik musi być "właścicielem" pojazdu..... Czy ma rację
    ??

    Z góry dzięki za odpowiedź

    K...@w...pl

  • 2. Data: 2003-02-01 21:42:32
    Temat: Re: Big problem z ryczałtem samochodowym
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzysztof Stokwisz" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomości

    > samochodu użyczonego na podstawie umowy od rodziców....twierdząc iż
    przepisy
    > mówia o tym iż pracownik musi być "właścicielem" pojazdu.....

    To niech pokaze te przepisy.

    Karol

  • 3. Data: 2003-02-02 08:14:37
    Temat: Odp: Big problem z ryczałtem samochodowym
    Od: "krzysztof Stokwisz" <k...@w...pl>

    to pracodawca a nie urząd, to on robi łache że podpisuje umowę.....

  • 4. Data: 2003-02-02 10:47:24
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzysztof Stokwisz" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:b1ik7d$d4b$1@szmaragd.futuro.pl...
    > to pracodawca a nie urząd, to on robi łache że podpisuje umowę.....

    To sobie sam odpowiedziales.

    Karol