  • Data: 2004-02-14 17:39:31
    Temat: Re: Biegly sadowy
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik wrote:

    > Chodzi mi o to jesli biegly popelnia ewidentne bledy, dziala na
    > niekorzysc jedenj ze stron (np. na pomiar pewnego lokalu pojawil sie
    > nawet bez zadnych przezadow pomiarowych, bylo pozatym wiele innych
    > uchybien i dlatego pytam)

    zawsze mozesz zazadac powolania drugiego bieglego powolujac sie na konkretne
    uchybienia w opinii, albo zadac wyjasnienia spornych punktów. Zreszta
    najwyzszym bieglym jest sad i opinia bieglego ma znaczenie li i wylacznie
    pomocnicze.

    --
    pozdrawiam
    Tatiana - biegla

    Badz uroczy dla swoich wrogów - nic ich bardziej nie zlosci.
    /Carl Orff/