  • 21. Data: 2013-05-08 01:35:27
    Temat: Re: Biegli
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 07.05.2013 09:18, Liwiusz wrote:

    > Bo nie ma z czego.

    To niech wezmie kredyt albo sprzeda nerke.

    Bidulek.

    Nie ma kasy. Zabije. Nie bedzie nic placil, bo bidulek.

    Niech choc za rozrywke dla tlumu wiec sluzy - nie wiem, lamanie kolem,
    do klatki z lwami wrzucac? nabijac na pal.

    zen.aspx

  • 22. Data: 2013-05-08 01:36:03
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 07.05.2013 09:46, Liwiusz wrote:

    > Dług bez problemu. A alimenty - zobaczymy, czy poszkodowanym przyjdzie
    > to do głowy.

    Powinno byc z defaultu.

    zen.aspx

  • 23. Data: 2013-05-08 01:37:32
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 07.05.2013 09:41, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie, tu się nie zgadzam. W chwili szaleństwa ukradłem komuś auto a teraz
    > mają mnie pociąć za to, że mnie nie stać na zwrot?

    Takie zycie. Robisz komus krzywde. Nie stac cie jej naprawic. Gnijesz za
    swoja glupote w sloikach na organy.

    zen.aspx

  • 24. Data: 2013-05-08 06:19:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-08 01:35, hiki o! pisze:

    > To niech wezmie kredyt

    Nie ma zdolności.

    > albo sprzeda nerke.

    Zakazane.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2013-05-08 10:18:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 May 2013, hiki o! wrote:

    > a ich rodziny automagicznie zaczely zywic sie powietrzem...

    Nie rozumiesz.
    Logika wywodu wyżej sprowadza się do argumentacji "oni już
    nie mogą zarabiać, a sprawca tak"!

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2013-05-08 13:20:09
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 08.05.2013 06:19, Liwiusz wrote:

    > Nie ma zdolności.

    To jego problem. Niech kombinuje.

    > Zakazane.

    To jego problem. Niech znajdzie czarny rynek.

    zen.aspx

  • 27. Data: 2013-05-08 13:25:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-08 13:20, hiki o! pisze:

    > To jego problem. Niech kombinuje.

    Nie, to problem poszkodowanego.

  • 28. Data: 2013-05-08 13:39:37
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 08.05.2013 13:25, Liwiusz wrote:

    > Nie, to problem poszkodowanego.

    > Nie. To problem poszkodowanego.

    Pieknie podsumowales polskie prawo, ja chyba nie umialbym tego ujac
    lepiej. Najbardziej chroniony w polskim prawie jest przestepca, to jemu
    sie zapewnia najwiecej. Poszkodowany... jest niczym natretny petent.

    zen.aspx

  • 29. Data: 2013-05-08 13:46:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-08 13:39, hiki o! pisze:

    > Pieknie podsumowales polskie prawo, ja chyba nie umialbym tego ujac
    > lepiej. Najbardziej chroniony w polskim prawie jest przestepca, to jemu
    > sie zapewnia najwiecej. Poszkodowany... jest niczym natretny petent.

    Nie rozumiem czego oczekujesz od prawa.

    Chcesz, aby nakazywało Ci udzielenie mordercy pożyczki, bo on musi
    płacić za szkody?

    A może prawo ma zezwalać na nielegalny handel organami?

    Trochę pomyślunku.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2013-05-08 14:17:48
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 08.05.2013 13:46, Liwiusz wrote:

    > A może prawo ma zezwalać na nielegalny handel organami?
    >
    > Trochę pomyślunku.

    Moze zrobic tak jak z aborcja - jest legalna w kilku przypadkach.

    Wiec - kupno organow od przestepcow jest legalne.

    Sad wysyla pod wskazany adres, tam biora organ, po sprawdzeniu co sie
    nadaje, i juz.

    zen.aspx