    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Biedny to nawet darmowego wiatru nie potrafi wykorzystać
    Date: Sun, 06 Apr 2014 20:22:00 +0200

    W dniu 2014-04-06 10:50, SJS pisze:
    > Scenariusz 1
    > Biedny mówi - przychodzę do domu a tu w skrzynce pieniądze z napisem -
    > podarunek
    > I co?
    >
    > Scenariusz 2
    > Znalazł na ulicy
    > Wydał mniej niż 10 %
    > Miał oddac ale nie wiedział komu
    >
    > Scenariusz 3
    > Znalazł - oddał /nie oddał wiem/ i nic nie dostał bo jako biedny nie
    > wiedział że to 10% znaleźnego trzeba sobie odebrać w momencie oddawania

    Z tego co napisane chłopina sam sobie zaszkodził przyznając się, że
    znalazł. Xzy zbieraczowi złomu nie można znaleźć pieniędzy? Ja to
    policji bym nie oddała, bo nie mam do policji zaufania. Mogłabym
    zamieścić ogłoszenie w jakiejś gazecie, że znaleziono dużą kwotę
    pieniędzy i czekam kontakt z osobą, która zgubiła te pieniądze.

    --
    animka