    From: "Maria" <m...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezprawnie Cofniete Prawo do zasiłku?
    Date: Tue, 25 Jun 2002 20:32:16 +0200

    > Argument :
    > Przez ostatnie 18 miesięcy nie przepracowałem minumum roku.

    no cóż, takie są przepisy.

    > Oznacza to że
    > każda osoba która niezglosila sie do urzedu po wpis traci prawo do zasiłku
    > definytywnie a nie jedynie na 3 miesiące.

    Nie. Gdybyś po ponownym stawieniu się spełniał warunki to zasiłek
    otrzymałbyś.

    > Oczywiście przysluguje mi możliwość odwołania się ale czy to ma sens?

    Nie.
    Nie spełniasz wymogów niezależnie od przyczyn.

    > jak
    > moge argumentować swoje połozenie?
    > To że zostalem wprowadzony w bład 3 miesiące temu

    Nie zostałeś wprowadzony w błąd. Po prostu o ile wiem nie ma czegoś takiego
    jak "wstrzymanie zasiłku" czy coś takiego. Utraciłeś prawo, trudno. Mogłeś
    się ponownie ubiegać po 3 miesiącach, zrobiłeś to, ale zasiłek Ci się nie
    należy, bo nie spełniasz warunków.
    Na pocieszenie powiem Ci, że w podobnej sytuacji byłam w 92 roku. Jak widzę
    więc, przepisy w tym zakresie nie zmieniły się znacznie:))

    Pozdrawiam

    Maria