  • Data: 2004-08-10 13:06:55
    Temat: Re: Bezkarność Gminy
    Od: "Krzysztof" <r...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zatrudnienie dobrego prawnika.
    > Sam się przyznajesz do słabej znajomości prawa, podejrzewam, że przy tak
    > trudnej sprawie prawnicy gminy mogą cię bez problemu zmiażdżyć.
    >
    > brett

    Tą możliwość rozważałem , ale trudno było mi znaleźć kogoś kto podjął by się
    tej sprawy za rozsądne pieniądze. Nie znam prawa w ogóle , kieruje się logiką i
    rozsądkiem i jeśli trzeba wertuję kodeksy.

    Szukam konkretnej podpowiedzi w tej sprawie. Z logicznego punktu widzenia Gmina
    powinna odpowiadać za skutki nie przeprowadzenia eksmisji , bo jako jedyna była
    do tego upoważniona i zobowiązana. Ja nie mogłem nic więcej zrobić w ramach
    dopuszczonych prawem. Mogłem jedynie czekać na eksmisję i płacić czynsz za
    lokal którym nie mogłem dysponować , mimo iż wiadomo było że tych pieniędzy od
    lokatorów nie odzyskam (brak możliwości skutecznego ściągnięcia długu przez
    komornika) Zaniechanie prowadzenia eksmisji doprowadziło do powstania moich
    strat

    Ponawiam prośbę o sugestie które mogły by mi pomóc