  • Data: 2002-04-21 10:39:57
    Temat: Re: Bez zameldowania
    Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No.. Pani w urzedzie skarbowym, do którego sie zwrociłam z prośbą o
    > informację (tak, ja to teraz przerabiam - brak stałego zameldowania) miała
    > inne zdanie niż Ty - ale w końcu i ona mogła się pomylić. Moje podatki
    > wędrują na razie zgodnie z jej sugestią...

    Witam,
    w tym roku to już trzeci raz składam PIT nie posiadając żadnego meldunku. Na
    ostatniej stronie podałam "adres korespondencyjny". W pierwszym roku US
    usiłował rozliczenie przesyłać na ostatni adres zamieszkania [z PIT-u
    jeszcze z przed roku]. Po mojej interwencji - pisemnej - pieniążki poszły
    tak jak miały iść, na adres korespondencyjny. I jeszcze wypłacili za
    opóźnienie. Dot. Bielska.

    Pozdrawiam
    Krystyna