  • Data: 2016-05-21 10:46:47
    Temat: Re: Belgia: 35 % wiezniów to muzulmanie (przy 6 % populacji).
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> pisze:
    > Jak udowodniłeś, bycie czarnym (13% -> 35%) to dla społeczeństwa mały
    > pryszcz w porównaniu z byciem muslimem (6% -> 35%).
    > Do tego tamci czarni są w 99,9% amerykańskimi obywatelami tam
    > urodzonymi i to w którymś tam n-tym pokoleniu (= od co najmniej 150
    > lat we własnym domu), czego zupełnie nie można powiedzieć o
    > europejskich muzułmanach ani innych europejskich afrykańczykach.

    Czy "sugerujesz" że jakby USA poczekało ze zniesieniem niewolnictwa ~150
    lat to Afro-amerykanie w USA mieliby "jak muzułmanie w Belgii"? :-)

    To o czym piszesz to zapewne mieszanka
    * rzadziej stać ich na (dobrego) adwokata wiec są częściej winni i
    skazywani na dłużej bez zawieszenia
    * system sądowy jest znacznie mniej "wyrozumiały" dla "obcych (kulturowo)"
    * statystycznie mniejszego "szacunku dla prawa"

    Ja się w życiu nie posunę aż tak daleko by sugerować że to w _przygniatającej_
    większości z winy Belgii, że Belgia jest aż tak straszliwie do dupy.

    A jak może podpaść w sądach "obcy kulturowo" można analizować choćby
    na przypadku polaka ożenionego z latynoską skazanego w Teksasie (USA)
    za molestowanie/"molestowanie" seksualne swoich dzieci.

    Zaś AFAIR taki Malcolm X przeszedł na islam w amerykańskim pierdlu ;-)
    https://en.wikipedia.org/wiki/Malcolm_X

    --
    A. Filip
    Głodny włamuje się nawet do silnie obwarowanego domostwa. (Przysłowie babilońskie)