  • 1. Data: 2016-05-21 09:25:49
    Temat: Belgia: 35 % wiezniów to muzulmanie (przy 6 % populacji).
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    www.bbc.com/news/world-europe-36348389

    Bez kary śmierci w Europie będziemy bezbronni.

  • 2. Data: 2016-05-21 09:31:18
    Temat: Re: Polska: 97 % wieźniów to mężczyźni (przy 50% populacji).
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 05/21/2016 04:25 PM, ąćęłńóśźż wrote:
    > www.bbc.com/news/world-europe-36348389
    >
    > Bez kary śmierci w Europie będziemy bezbronni.

    http://sw.gov.pl/pl/o-sluzbie-wieziennej/statystyka/
    statystyka-biezaca/

    Więcej - w Polsce 97% więźniów to mężczyźni, mimo, że stanowią jedynie
    ok. 50% populacji. Śmierć mężczyznom!

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 3. Data: 2016-05-21 09:36:36
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> pisze:
    > www.bbc.com/news/world-europe-36348389
    > Bez kary śmierci w Europie będziemy bezbronni.

    A masz jaja porównać to w tytule z "nadreprezentacją" Afro-amerykanów
    w pierdlach USA?

    https://en.wikipedia.org/wiki/Statistics_of_incarcer
    ated_African-American_males

    --
    A. Filip
    Złoto czerni serca. (Przysłowie wietnamskie)

  • 4. Data: 2016-05-21 10:24:11
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jak udowodniłeś, bycie czarnym (13% -> 35%) to dla społeczeństwa mały pryszcz w
    porównaniu z byciem muslimem (6% -> 35%).
    Do tego tamci czarni są w 99,9% amerykańskimi obywatelami tam urodzonymi i to w
    którymś tam n-tym pokoleniu (= od co najmniej 150 lat we własnym domu), czego
    zupełnie nie można powiedzieć o europejskich muzułmanach ani innych europejskich
    afrykańczykach.

    -----

  • 5. Data: 2016-05-21 10:46:47
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

> [...]
    > lat we własnym domu), czego zupełnie nie można powiedzieć o
    > europejskich muzułmanach ani innych europejskich afrykańczykach.

    Czy "sugerujesz" że jakby USA poczekało ze zniesieniem niewolnictwa ~150
    lat to Afro-amerykanie w USA mieliby "jak muzułmanie w Belgii"? :-)

    To o czym piszesz to zapewne mieszanka
    * rzadziej stać ich na (dobrego) adwokata wiec są częściej winni i
    skazywani na dłużej bez zawieszenia
    * system sądowy jest znacznie mniej "wyrozumiały" dla "obcych (kulturowo)"
    * statystycznie mniejszego "szacunku dla prawa"

    Ja się w życiu nie posunę aż tak daleko by sugerować że to w _przygniatającej_
    większości z winy Belgii, że Belgia jest aż tak straszliwie do dupy.

    A jak może podpaść w sądach "obcy kulturowo" można analizować choćby
    na przypadku polaka ożenionego z latynoską skazanego w Teksasie (USA)
    za molestowanie/"molestowanie" seksualne swoich dzieci.

    Zaś AFAIR taki Malcolm X przeszedł na islam w amerykańskim pierdlu ;-)
    https://en.wikipedia.org/wiki/Malcolm_X

    --
    A. Filip
    Głodny włamuje się nawet do silnie obwarowanego domostwa. (Przysłowie babilońskie)

  • 6. Data: 2016-05-21 11:34:38
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    O to, to, to, to... !!!

    -----