    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Będzie rozprawa - stało się
    Date: Mon, 21 Jan 2002 14:02:31 +0100

    "Porky" [...]
    > Wiesz, wymiana błotnika, klepanie budy z prawego boku, poprawki
    > lakiernicze - troche to bedzie kosztować. Ja miałem umówione, że za te dwa
    > tyg. dostanę 125 zł.

    Prosze popatrzyc na list Pana Wojtka

    nie moze chciec wiecej niz 3 miesieczne pensje, a dowodu na to jaka ona
    miala byc nie ma.

    Wiec teraz spokojnie trzeba stwierdzic, czy szefowa nie kwestionuje
    "stosunku pracy".

    Trzeba spokojnie oprosic, by swe zadania sformulowala pisemnie,
    bo przeciez Pan musi miec nad czym myslec i jesli sie Pan zgodzi,
    to musi byc wiadomo, ze to konec roszczen.

    Boguslaw