eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBędzie czas tuż po wyborach, żeby poinformować państwa o decyzjach... › Re: Będzie czas tuż po wyborach, żeby poinformować państwa o decyzjach...
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Będzie czas tuż po wyborach, żeby poinformować państwa o
    decyzjach...
    Date: Tue, 09 Apr 2024 08:47:14 +0200
    <uuue46$t3d$11$RTomasik@news.chmurka.net> <a...@w...eu>
    <uuupiu$t3d$12$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uv1hrg$bh0$1$sp2scf@news.chmurka.net>
    <uv1l22$7kl$3$RTomasik@news.chmurka.net>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Rzecz w tym, że my widzimy filmiki, które chcą nam Ukraińcy
    > pokazać. Prawda jest taka, że nigdy nie uczestniczyłem w konflikcie, w
    > którym tyle DRONów latało. Moja kariera "bojowa" skończyła się w
    > zasadzie na Bałkanach, a potem jeszcze byłem miesiąc w Iraku, ale bez
    > kontaktu z przeciwnikiem. Resztę znam z opowiadań kolegów, a tu już
    > może być błąd przekazu i tzw. "opowieści partyzanckie".
    >
    > To, że nie widać innych żołnierzy niekoniecznie musi być wynikiem
    > tego, że ich nie ma. Mogą się dobrze ukrywać.

    Jak Ukraińcy eliminują tych co się słabo ukrywają to efekty muszą być.
    Porządny wróg jest zabójczo skutecznym nauczycielem.

    Na wojnę na Ukrainie można patrzeć z duchu "Co cię nie zabije to cię
    wzmocni". Ruska armia z Ukrainą się "babrze" ale zdobywa praktyczne
    doświadczenie które ryzyko powtórzenia tego z "małymi krajami"
    redukuje znacznie.

    --
    A. Filip