eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBeda zmiany w kpc zgodnie z postulatami w watku pt. "Slowne dziwolagi w jezyku prawnym". › Re: Beda zmiany w kpc zgodnie z postulatami w watku pt. "Slowne dziwolagi w jezyku prawnym".
    From: Goomich <k...@i...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.hum.polszczyzna
    Subject: Re: Beda zmiany w kpc zgodnie z postulatami w watku pt. "Slowne dziwolagi w
    jezyku prawnym".
    Date: Thu, 06 Aug 2009 02:35:31 +0200

    You have one message from: tokelau <e...@g...com>

    > Nie.

    Oczywiście, ze tak.
    Art. 131 KPC jest niemal żywcem przepisanym art. 143 Rozprządzenia
    Prezydenta RP z 1930 r. Pod tytułem Kodeks Postępowania Cywilnego.
    Różnice są kosmetyczne, w komuszym nie ma, że jakby w miejscowości nie
    było stałego dostarczania korespondencji, to doręczają organa gminne, za
    to dodali jeszcze jeden organ do doręczania, czyli sądową służbę
    doręczeniową.

    Podobnie w komuszym art. 135. jest "Doręczenia dokonywa się w mieszkaniu,
    w miejscu pracy lub tam, gdzie się adresata zastanie.", zaś w art 148 u
    Mościckiego: "Doręczenia dokonywa się w mieszkaniu, w biurze, w lokalu
    przemysłowym lub handlowym, a w ich braku - tam gdzie adresata się
    zastanie".

    W skrócie: ZABIŁEŚ OSTATNIE WSPOMNIENIE PO MARSZAŁKU!!!

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153