  • Data: 2006-06-09 11:53:17
    Temat: Re: Bartosz Kosmala
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości
    news:e6bkgq$pce$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > adw. czy radcowie ?
    > słyszałem o tych drugich

    Ja slyszalem o adwokatach ale byc moze radcowie rowniez

    Zgodnie z uchwałą Prezydium Naczelnej Rady Adwokackiej z dnia 7 marca br.
    "Adwokat jest uprawniony do zamieszczania informacji prasowych bezpośrednio
    związanych ze świadczoną przez niego pomocą prawną w formie ogłoszenia o
    rozmiarach nie większych niż 1/10 strony dziennika lub czasopisma z
    wyłączeniem stron od 1 do 3 oraz okładek; nie częściej niż raz w miesiącu w
    danym dzienniku lub czasopiśmie i nie więcej niż w trzech tytułach prasowych
    w miesiącu.
    Zalecane jest, dla odróżnienia ogłoszeń o świadczonej pomocy prawnej przez
    inne podmioty niż adwokat, zamieszczanie w ogłoszeniu znaku Adwokatury
    Polskiej dostępnego nieodpłatnie w formie elektronicznej w Naczelnej Radzie
    Adwokackie." (Nr 48/2006 R).
    Źródło: Palestra 3-4/2006.