eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBank sobie przypomniał....i chce nas naciągnąć › Re: Bank sobie przypomniał....i chce nas naciągnąć
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bank sobie przypomniał....i chce nas naciągnąć
    Date: Sat, 07 Jan 2006 08:28:37 -0600
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 46
    Message-ID: <dpoj6l$k1e$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dpo1rk$s2u$1@alohha.vectranet.pl> <dpo7se$16ov$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: 24-107-4-150.dhcp.stls.mo.charter.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1136644117 20526 24.107.4.150 (7 Jan 2006 14:28:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Jan 2006 14:28:37 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <dpo7se$16ov$1@news.mm.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: witek7205
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:356120
    [ ukryj nagłówki ]

    Nixe wrote:
    >
    > IMHO to jakaś bzdura.
    > Opłaty za prowadzenie rachunku sa comiesięczne, więc przypomnienie sobie
    > o nich po dwóch latach każe podejrzewać, że albo coś się komuś pomyliło
    > albo próbuje Cię naciągać.

    A gdzie ma bank obowiązek przypominania ci co miesiąc o tym, że masz
    debet na koncie. To nie przedszkole.

    >
    > Dokładnie tak.
    > Nie rób nic.

    Najgłupsze możliwe rozwiązanie.Schować głowę w piasek i liczyć, że samo
    minie.
    Bank ma 3 lata na pójście z tym do sądu, więc co najwyżej zamiast 100 zł
    zapłacą za rok 200 zł i koszty procesu, a jak dalej będą się stosować do
    twojego rozwiązania to jeszcze koszty komornika.


    >
    > Ale po co? Zamiast tracić czas na chodzenie po bankach lepiej poszukaj
    > tego pisma o zamknięciu rachunku.
    > A do banku możesz zadzwonić z prośbą o przesłanie pisemnej informacji.


    Przede wszystkim stanąłbym na głowie i zaczął szukać potwierdzenie
    zamknięcia konta.
    Potem, jeżeli to konto zamykali to nie ma cudów jakiś ślad w systemie o
    ich wizycie powinien być.
    Wysłałbym pisemną reklamację, że konto było zamknięte w xxxxx i niech
    sprawdzają.
    I czekałbym na odpowiedź co oni na to.




    >
    >> jest szansa na to żeby nam odpuścili?
    >
    >
    > Przede wszystkim nie mają moim zdaniem podstaw, by czegokolwiek od Was
    > żądać.
    >
    Mają mają.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1