  • Data: 2011-01-06 19:50:23
    Temat: Re: Badania okresowe za własne pieniądze?
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4d246465$0$2496$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    http://www.eporady24.pl/badania_okresowe_czy_pracown
    ik_moze_wykonac_badania_okresowe_w_dowolnej_poradni_
    medycyny_pracy,pytania,2,73,2542.html> Zgoda, nie wczytywalem sie w przepisy,
    opieralem sie jedynie na tym jaksie to odbywa w naszym zakladzie pracy.W takim razie
    nie należy się wypowiadać i udzielać mylących informacji.> Jednakze najsmieszniejsze
    jest to ze np. w Zabrzu nie robia badan krwi imoczu, w Gliwicach (dla identycznego
    stanowiska) juz je robia.Nie wiem dla kogo jest to najśmieszniejsze i nie widzę
    związku z tematem.--Jotte