  • Data: 2005-08-05 13:36:43
    Temat: Re: Badania lekarskie na prawo jazdy?
    Od: "A.S." <T...@z...adres.poczty.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bzdura, badanie lekarskie jest wazne i 40 lat, jak jest bezterminowe. Ktos
    > zdaje egzamin w 2005 r., a kurs robil w 1999 r. i badanie w tymze roku i
    ono
    > jest wazne.

    Chyba ze na zaswiadczeniu od lekarza jest napisane ze wazne np. 5 lat - po 5
    latach trzeba powtorzyc (np. ze wzgledu na slaby wzrok itp.) ja tak mialem
    dwukrotnie - teraz wpisane mam juz bezterminowo i jest ok.
    Co do pytania - jesli masz terminowe badania to sa one wazne przez caly
    okres tego co na zaswiadczeniu (prowadzenie poj. mechanicznych) - czyli jak
    masz juz jedne to nie powinni kazac robic kolejnych - tylko prawko
    dostaniesz z data waznosci do konca waznosci badan..

    Pozdr
    A.S.