  • Data: 2021-03-02 14:58:20
    Temat: Re: Babcia Kasia na spacerze z psami
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie do placówki oświatowej już drugi dzień nie chcieli wpuścić.
    Tzn. grzecznie w wejściu obdarowali jednorazówką.
    A że oświata biedna, to na drugi dzień już nie chciałem tej darowizny na moją rzecz.
    Niebonie "rozporządzenieborozporządzenie" "chirurgicznalubzfiltrem".
    Muszę coś wymyśleć, bo w sumie się lubimy.
    Maskę na komin (kłopot, bo uszy pod kominem)?
    Komin na maskę?
    Przebieranie w drzwiach to strata czasu (ja tylko na chwilę).

    -----