    From: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: BIK - bezprawny wpis - potrzebny prawnik
    Date: Mon, 05 Feb 2007 15:10:27 +0100

    gacek napisał(a):

    > albo tak jak ktos tu ostatnio pisal - wplacil zadatek, nie dostal
    > kredytu i stracil zadatek.

    Heh... to ja bylem :D Bank Sygma wpisał mi do BIK'u 12 zł straconego
    kredytu. Na szczescie ulitował się pewien bank na R i transakcja doszła
    do skutku, sprzedawca sprzętu cierpliwie poczekał więc zaliczka (6000
    zł) nie przepadła. Generalnie to BiK jest moim zdaniem nieco chorą
    instytucją - naprawdę straciłem masę nerwów, czasu i pieniędzy żeby ten
    kredyt w końcu dostać. Walka z Sygmą może by przyniosła efekt w postaci
    zwrotu kosztów ale KIEDY - a bez maszyny firma stała.