    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Autorskie: Publiczne/niepubliczne?
    Date: Mon, 31 May 2004 08:15:19 +0200

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 31. maja 2004 05:42 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Marcin Debowski:

    > No prawda, ale tak na zdrowy rozsądek to wiadomo o co chodzi, nie? :)
    > Na ile ja to widze to w prawie zwykle operuje się znaczeniem
    > zdroworozsądkowym jakiegoś wyrazu a nie jego pełnym zakresem (najbardziej
    > pojemną definicją).
    > Poza tym PA zawiera różne zabezpieczenia przed przegieciami w stylu
    > Art. 35: Dozwolony uytek nie moze naruszac normalnego korzystania z utworu
    > lub godzic w sluszne interesy twórcy.

    ło Jezu, a jak to rozumieć? Wróćmy do mojego przykładu: mam płytę z filmem z
    czasopisma. Mogę ten film odtwarzać na lekcjach?

    > Wydaje mi się że można jeśli celem będą owe badania lub dydaktyka.

    Ok.

    > E-e. Art. 77. Do programów komputerowych nie stosuje sie przepisów art.
    > 16 pkt 3-5, art. 20, art. 23, art. 231, art. 27, art. 28, art. 30, art.
    > 331-335, art. 49 ust. 2, art. 56, art. 60 i art. 62.

    Czyli już z programom sekcji zwłok nie mogę robić, ani przemomntowywać,
    dostosowywać itp? Choć akurat RE chyba jest dozwolony tak czy siak, prawda?

    BTW: Dzięki za pomoc w tej sprawie.
    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    Kilka książek o Windowsie:
    48