  • 1. Data: 2004-03-20 07:30:06
    Temat: Autor programu i sprzedaz za granica
    Od: "DawidPartyka" <s...@a...cdrinfo.pl>

    Witam, jestem autorem oprogramowania i chciał bym zaczać sprzedaż za granica
    go (na razie kraje anglojęzyczne). Planowana jest sprzedaż oprogramowania za
    pomocą ShareIT (czyli strony na której idzie płacić kartą kredytowa a oni
    raz w miesiacu mi na konto wysyłaja kase), Jak bym sie z tego miał rozliczyć
    w polsce ?? Na jakiej podstawie??

    Z góry dziękuje
    Pozdrawiam
    Dawid Partyka
    http://safelock.CDRinfo.pl

  • 2. Data: 2004-03-20 10:17:52
    Temat: Re: Autor programu i sprzedaz za granica
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik DawidPartyka napisał:
    [..]
    > raz w miesiacu mi na konto wysyłaja kase), Jak bym sie z tego miał rozliczyć
    > w polsce ?? Na jakiej podstawie??

    Jak tak bardzo lubisz opłacać polityków i ich przydupasów to po prostu
    deklarując kwotę zarobków. Ale po kiego ?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 3. Data: 2004-03-20 14:33:26
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:c3h5o4$9k6$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik DawidPartyka napisał:
    > [..]
    >
    > Jak tak bardzo lubisz opłacać polityków i ich przydupasów to po prostu
    > deklarując kwotę zarobków. Ale po kiego ?

    Wywal listy Buzdygana do kosza. To psychol, któremu się w życiu nie udało.

  • 4. Data: 2004-03-20 21:16:42
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@d...invalid news:c3hko7$c9k$1@inews.gazeta.pl

    > Wywal listy Buzdygana do kosza. To psychol, któremu się w życiu nie
    > udało.

    E tam bez przesady, udalo mu sie zostac posmiewiskiem usenetu oraz
    wprowadzic kilka osob w blad na tej grupie...

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____, Arnold buzdygan - wariat z sieci

    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) http://www.raf256.com/arnold
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------" uwazaj na trolla!

  • 5. Data: 2004-03-20 22:32:52
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Rafal 'Raf256' Maj w wiadomości
    <news:Xns94B2E29CDA2A2raf256com@213.180.128.20> powiedział(a) co
    następuje:

    > E tam bez przesady, udalo mu sie zostac posmiewiskiem usenetu oraz
    > wprowadzic kilka osob w blad na tej grupie...

    Ponadto udało mu się zainteresować sobą organy ścigania a przyznacie
    wszakże, że zmusić je do wysiłku czasem nie jest łatwo.

    --
    Olgierd
    Koalicja SLD i Samoobrony? Miś koala gryzący gałąź, na której wisi