    From: "Cobalt" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Automatyczne przedluzenie umowy Aster
    Date: Tue, 13 Jul 2010 08:56:41 +0200

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    news:crnpya5ei0jf.dlg@piki.fixed...
    > Dnia Mon, 12 Jul 2010 19:05:03 +0200, Negro napisał(a):
    >
    > Ja się podepnę pod pytanie, tyle, że do UPC.

    Właśnie kilka dni temu wyjaśniałem ten temat z UPC. Poinformowano mnie, że
    umowa czasowa, podpisana w lutym 2009 przeszła w lutym 2010 samoistnie w
    umowę na czas nieokreślony i mogę w każdej chwili zrezygnować, z 30 dniowym
    terminem wypowiedzenia. (w chwili przejścia stawki nie uległy żadnej
    zmianie, do czerwca 2010 otrzymywałem zawsze takie same faktury).
    Akurat ja nie zrezygnowałem, tylko przedłużylem sobie na kolejny rok
    począwszy od daty sprzed kilku dni, ponieważ dali mi bardzo dobre (w mojej
    ocenie) warunki. Ale zrezygnować mógłbym bez problemu.
    Nie ma żadnego przełużania automatycznego na kolejny cały rok.

    Cobi